Strona główna Rozrywka Amerykańskie horrory, sezon 4: Wyjaśnienie zakończenia na zapleczu

Amerykańskie horrory, sezon 4: Wyjaśnienie zakończenia na zapleczu

3
0


Poniżej znajdują się spoilery z 4. odcinka 5. sezonu American Horror Stories, „Backrooms”, obecnie transmitowanego w serwisie HuluZakończenie do Amerykańskie horrory „Backrooms” to najnowsza pozycja z serii antologii horrorów FX, która bada granice między życiem, śmiercią i poczuciem winy. „Backrooms” z Michaelem Imperioli, Matthew Maherem, Davidem Pittu i Natalie Gold w rolach głównych skupia się wokół uznanego hollywoodzkiego pisarza, który musi poradzić sobie z konsekwencjami losu swojego syna, Romana, który pozornie rozpływa się w powietrzu. Podczas gdy on i jego była żona Riva zmagają się z ponurą rzeczywistością sytuacji i prawdopodobieństwem, że ich syn odejdzie na dobre, Daniel również coraz bardziej wciąga się w tajemniczą, metafizyczną i często piekielną przestrzeń, która staje się znana jako „Zaplecze”. „




W całej historii Amerykański horror-powiązana antologia, Daniel pozostaje głównym tematem odcinka. Wysiłki bohatera zmierzające do zrozumienia „Zapleczy” wpływają na jego próby utrzymania prawdziwego losu Romana w tajemnicy przed światem i samym sobą. To ponury odcinek Amerykańskie horrory sezon 4. Odcinek „Backrooms”, stosunkowo pozbawiony brutalności, nabiera jednak zapadającego w pamięć charakteru ze względu na tematykę i przebieg tematyczny. To mroczne rozmyślania o akceptacji, poczuciu winy i konsekwencjach z perspektywy czasu staje się to bardziej dotkliwe. Oto jak kończy się „Backrooms” i jak ustanawia nową warstwę Amerykański horrorwszechświat.


Kto zabił Romana w amerykańskich horrorach: na zapleczu

Dlaczego Daniel zabił Romana i jak próbował to zatuszować

Amerykańskie horrory na zapleczu 11


Śmierć Romana jest główną tajemnicą Amerykańskie horroryFabuła „Backrooms” ma na celu odkrycie tego to Daniel zamordował swojego syna. Przez większą część odcinka Daniel nie może się otrząsnąć po tajemniczym zniknięciu swojego dziesięcioletniego syna. Do tego wielokrotnie zostaje wciągnięty w tajemniczą przestrzeń pomiędzy życiem a śmiercią. Okazuje się, że te pozornie przyziemne „Zaplecze” są wypełnione nawiedzającymi widmami, które ścigają Daniela. Wydaje się, że jego wizyty w tym królestwie w prawdziwym życiu trwają coraz dłużej, przez co zaginął na tygodnie, zanim odkryto ciało Romana.

Powiązany

10 najlepszych seriali, takich jak amerykańskie horrory

American Horror Stories zaczerpnęło horror z macierzystej serii antologii i skondensowało je, a istnieje wiele seriali o podobnych założeniach.


Chociaż Daniel widzi Romana w tym miejscu, oczy chłopca zostały wyłupione i pokazano go ukrywającego się za maską. Ostatecznie okazuje się, że to Daniel zabił Romana, pozornie rzucając się na jego syna i dusząc go na śmierć. Wydaje się, że Daniel początkowo stłumił to wspomnienie (a także wspomnienie o zakopaniu ciała Romana w lesie w pobliżu placu zabaw, gdzie Daniel go zabił), ale nagrania z kamer bezpieczeństwa z pobliskiego pola golfowego potwierdzają działania Daniela. To wyjaśnia pozorną złość upiornego Rzymianina na ojcai ustawia mroczne zakończenie odcinka.

Wyjaśniono, jakie są zaplecza w amerykańskich horrorach

„Zaplecze” są formą czyśćca Amerykańskie horrory

Amerykańskie horrory na zapleczu 10


„Zaplecze” to metafizyczna przestrzeń pomiędzy życie i śmierć w Amerykańskie horrory. Przestrzenie te mogą się różnić od banalnych, zwykłych targowisk po bardzo specyficzne bankiety, podczas których Daniel odnajduje swoją nagrodę Akademii pośród uczty i roju zamaskowanych postaci. Dowiedziawszy się o innej osobie, która doświadczyła Zapleczy, Daniel kontaktuje się z Elim i dowiaduje się, że ten ostatni jest programistą, który przypadkowo zabił kobietę podczas jazdy. Od Eliego, Daniela (i publiczności) dowiadują się, że Zaplecze to przerażający czyściec, w którym znajdują się przypomnienia o przeszłych grzechach i przerażająca postać uznawana za „Czerwoną Kobietę”.

Amerykańskie horrory Postacie z „Zaplecza”.

Rzucać

Daniela

Michał Imperioli,

Eli

Mateusz Maher

Riva

Natalia Gold

Aarona

Davida Pitta


Eli wyjaśnia, że ​​„Zaplecze” faktycznie służy jako przestrzeń pomiędzy sferą życia i śmierci, pewna droga pomiędzy jedną a drugą. Większość ludzi nie widzi tej przestrzeni, ale ci, którzy według Eliego „złamali umowę społeczną”, dopuszczając się innych haniebnych czynów, mogą zostać wciągnięci do tej przestrzeni. Eli doświadczył tego kilka razy, zanim w końcu przyznał się do winy za zabójstwo. To doprowadziło do jego aresztowania, ale także pozornie uwolniło go z pułapki na Zapleczu, uwiarygodniając teorię Eliego, że przestrzeń jest dla tych, którzy w przeciwnym razie uniknęli kary na planie śmiertelników.

Gdzie Daniel ląduje w amerykańskich horrorach: na zapleczu?

Daniel zostaje zabity i wysłany do cichego piekła


Zbrodnie Daniela wychodzą na światło dzienne w końcowych momentach „Zaplecza”, co prowadzi policję do podjęcia próby aresztowania pisarza i ostatecznie zastrzelenia go, gdy ten strzela do nich z pistoletu. To sprawia, że ​​Daniel musi zjechać piekielnymi windami z powrotem do nowej, bardziej wątpliwej przestrzeni. Sugeruje to, że Daniel trafia do piekielnego życia pozagrobowego, gdy demonicznie wyglądająca Czerwona Kobieta prowadzi go do poczekalni, gdzie może spodziewać się, że spędzi wieczność, zastanawiając się nad swoimi czynami w samotnej ciszy. To przyziemne otoczenie wydaje się być odpowiednim piekłem dla Daniela.

To idealna kara dla Daniela, który może tęsknić za synem, ale wydaje się potwierdzać sugestię Czerwonej Kobiety, że przede wszystkim chce po prostu uciec z nawiedzonego czyśćca na Zapleczu. Warto zauważyć, że jedyną lekturą, jaką pisarz może sięgnąć po samotnie przemierzającą wieczność, są czasopisma na temat zdrowych relacji ojciec/syn, podkreślając, że jest to specyficzna kara dla ojca, który zawiódł podstawowe zaufanie syna do niego. Odcinek kończy się, gdy Daniel jest sam na sam ze swoimi myślami, czekając, aż jego numer pojawi się w pustej, piekielnej poczekalni.


Prawdziwe znaczenie amerykańskich horrorów: zakończenie na zapleczu

Uznanie i zaakceptowanie winy może być kluczem do ucieczki z „zaplecza”

Amerykańskie horrory na zapleczu 12

Poczucie winy leży u podstaw „Zapleczy”, a same Zaplecze zwracają uwagę na błędy uwięzionych w nich osób. W miarę jak Daniel widzi więcej przestrzeni, staje się ona mniej ogólna i bardziej szczegółowa. Puste hale i rynek handlowy, które Eli również widział, ustąpiły miejsca konkretnym odzwierciedleniom osiągnięć zawodowych Daniela i wspomnieniom o jego niepowodzeniach zarówno jako ojca, jak i męża. Próby Daniela zatopienia się w pracy i uniknięcia prawdy o swoich działaniach sprawiają, że staje się on coraz bardziej zagubiony na Zapleczu, dopóki nie będzie mógł uciec od rzeczywistości tego, co zrobił.


Warto zauważyć, że Daniel początkowo wydaje się przyznawać do tego, co zrobił i ze łzami w oczach przeprasza w pokoju Daniela. Jednak w przeciwieństwie do Eliego (który przyznał się do winy i zbrodni), Daniel nie chce przyznać się do swoich czynów. Twierdzi, że nie zabił Romana, nawet gdy policja przybyła z dowodami. Zarówno Eli, jak i Daniel zostają uwięzieni za swoje czyny, ale Wydaje się, że Eli jest w pewnym stopniu ponury i odnalazł spokój, w przeciwieństwie do Daniela. To podkreśla skupienie się odcinka na poczuciu winy, gdyż próba uniknięcia go przez Daniela skazuje go jedynie na znacznie gorszy los w przyszłości. Amerykańskie horrory.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj