Strona główna Lekkoatletyka „Artyści postaci są wykorzystywani finansowo” – mówi Lagaan, aktor Ready Akhilendra Mishra:...

„Artyści postaci są wykorzystywani finansowo” – mówi Lagaan, aktor Ready Akhilendra Mishra: „Pieniądze są tylko dla gwiazd”. wiadomości z Bollywoodu

3
0


Weteran aktor Akhilendra Mishra rzucił światło na trudną sytuację finansową aktorów charakterystycznych z Bollywood, ujawniając niepokojący trend wyzysku. Producenci, twierdzi Mishra, priorytetowo traktują cięcie kosztów, lekceważąc doświadczenie i wartość aktora. Zamiast tego przyjmują zimne, transakcyjne podejście, negocjując stawki przez rozmowy telefoniczne i traktując utalentowanych aktorów jak zwykły towar.

Mishra, doświadczony aktor z pamiętnymi rolami w filmach takich jak Lagaan (2001)Legenda Bhagata Singha (2002) i Ready (2011) uwiarygodniają jego obawy, podkreślając potrzebę godziwego wynagrodzenia w branży.

Każdy producent chce płacić mniej (Każdy producent chce płacić mniej). Nikogo to nie obchodzi (Nikt nie okazuje żadnej uwagi). Teraz nadeszła kultura korporacyjna, więc osoby dyskutujące o wynagrodzeniach to nowi ludzie, którzy nawet nie są świadomi Twojego dorobku zawodowego. Nie wiedzą kto i co. (Nawet nie wiedzą, kto jest kim). Po prostu do nas dzwonią, dają i targują się. (Po prostu dzwonią do ciebie i targują się)” – powiedziała Akhilendra Hindustan Times.

62-letni aktor podkreślił wyraźny kontrast między stabilnością finansową gwiazd i aktorów charakterystycznych. „Pieniądze w tej branży są dostępne tylko dla gwiazd i nikogo innego. (W tej branży pieniądze zarabiają tylko gwiazdy, nikt inny). Producent po prostu na nim zarabia (Producenci płacą tylko gwiazdki). Nawet dzisiaj, jeśli artysta postaci jest hospitalizowany, nie ma pieniędzy nawet na lekarstwa, trzeba je zbierać. (Nawet dzisiaj, jeśli artysta postaci jest hospitalizowany, nie ma pieniędzy na lekarstwa, muszą je odebrać).”

Zauważył również, że wielu profesjonalistów z branży z trudem wiąże koniec z końcem i często odchodzi w zapomnieniu. „Umierają w samotności i biedzie, nie wiedząc nawet, jak się poruszać. (Umierają w zapomnieniu i biedzie i nikt się nawet o tym nie dowiaduje).”

Niedawne komentarze Akhilendry na temat ogromnych różnic w zarobkach gwiazd i aktorów charakterystycznych odzwierciedlają obawy wyrażone przez innego aktora Rajita Kapura. Kapur jako główną przyczynę tej nierówności podkreślił brak formalnego systemu w branży. Wielokrotnie się tym dzielił, zwracano się do niego z propozycją projektów i proszono o bezpłatną pracę.

W wywiadzie dla kanału Unfiltered by Samdish na YouTube Kapur powiedział: „Nie ma ustalonego systemu. Agencje castingowe pojawiły się zaledwie pięć lat temu. Wcześniej reżyserzy i asystenci wzywali aktorów, którzy czekali całymi dniami. Było to podejście „bierz albo zostaw”, w którym nikt nie opowiadał się za godziwą płacą aktorów”.

Oferta świąteczna

Kapur podkreślił, że wyzysk nadal się utrzymuje, powołując się na przypadki wywierania presji na aktorów, aby zaakceptowali niższe opłaty. „Nawet dzisiaj oczekuje się od ciebie, że będziesz pracować za mniej. Jeśli jesteś wart 20 000 rupii, zaoferują 10 000 rupii, co oznacza, że ​​inni czekają na okazję. To wyzysk trwa do dziś.”

Uwagi Akhilendry rzuciły więcej światła na problemy związane z parytetem płac w branży, podkreślając potrzebę zmian systemowych. Przyznał jednak, że gwiazdy są atutem filmów i podkreślił kluczową rolę, jaką odgrywają aktorzy charakterystyczni. „Teraz film będzie sprzedawany w imieniu twórcy postaci. (Film nie sprzeda się tylko ze względu na nazwisko twórcy postaci). Duszą filmu jest artysta charakterystyczny. (Ale duszą filmu jest twórca jego charakteru). Jeśli film nie ma dobrych artystów charakterystycznych, nie ma duszy, ponieważ nie ma w nim przedstawień.

Kliknij, aby uzyskać więcej aktualizacji i najnowsze Wiadomości z Bollywoodu wraz z Aktualizacje dotyczące rozrywki. Także zdobądź najnowsze wiadomości i najważniejsze nagłówki z Indie i wokół świat Na Indyjski Ekspres.



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj