Strona główna Rozrywka Breath Of The Wild wyjaśnia, dlaczego Link nigdy nie mówi

Breath Of The Wild wyjaśnia, dlaczego Link nigdy nie mówi

4
0


Po raz pierwszy w długiej serii fantasy Nintendo, Legenda Zeldy: Breath of the Wild właściwie dostarcza odpowiedzi na pytanie, dlaczego Link jest cichym bohaterem. Przez ponad trzy dekady Zelda gier Link najwyraźniej nigdy nie powiedział ani słowa, co szybko stało się kamieniem węgielnym jego charakteru. WOT to pierwsza gra z serii, która bezpośrednio się z tym boryka, ale wyjaśnienie milczenia Linka nie jest do końca dokładne, a nawet uwydatnia poważne błędne przekonanie na temat Legenda Zeldywiodący Hylian.




Link to nazwa, która w rzeczywistości odnosi się do wielu różnych znaków, w wyniku Legenda Zeldy zazwyczaj jest to seria antologiczna, w której npkażdy wpis jest nierozerwalnie powiązany z innymi, ale nie stanowi bezpośredniej kontynuacji tej samej narracji. Są jednak wyjątki, m.in Oddech Dzikiegobezpośrednia kontynuacja, Łzy Królestwa. Wiele Zelda gry mają bohatera wybranego przez gracza, ale wszystkie są kanonicznymi iteracjami Linka, dziedziczącego ducha bohatera i przeznaczonego do zmagania się z Ganonem, przejawem złośliwości Demise, na zawsze u boku śmiertelnych potomków Bogini Hylii, księżniczki Zeldy liczne wcielenia.

Powiązany

Recenzja The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – budowanie doskonałości

Tears of the Kingdom przenosi Legend of Zelda na prawie znajomy teren, ale pozostaje doskonałym tytułem, w który trzeba zagrać, z mnóstwem innowacji.



I Echa Mądrości się rozszerzają

Oddech Dzikiego ustanawia A wyjątkowa relacja pomiędzy nim a Łzy Królestwawersje Link i Zelda. Odzyskując wspomnienia rozproszone po całym Hyrule, WOTLink pamięta swoją przeszłość sprzed Drugiej Wielkiej Katastrofykiedy był Rycerzem Hyrule i osobiście eskortował Księżniczkę Zeldę w wyprawie mającej na celu przebudzenie mocy nadanych jej przez Boginię. Każda scena przerywnikowa Memory zawiera w pełni udźwiękowione postacie, co jest kolejną nowością w historii Zelda serii, ale Link pozostaje stoicki i cichy.

Gracze mogą jednak eksplorować pokój księżniczki Zeldy w Oddech Dzikiego’S wersja zamku Hyrule. Tutaj, Link ma możliwość przeczytania pamiętnika Zeldya jeśli tak, natrafia na fragment, który brzmi:


„Stopniowo Link zaczął się przede mną otwierać. (…) Kiedy w końcu zebrałem się, by zapytać, dlaczego jest taki cichy przez cały czas, widziałem, że trudno mu było powiedzieć. Ale zrobił to. Mając tak wiele do stracenia i tak wiele oczu skierowanych na niego,
czuje, że konieczne jest pozostanie silnym i po cichu dźwiganie wszelkich ciężarów
. Uczucie, które znam aż za dobrze… W jego przypadku spowodowało, że przestał wyrażać na zewnątrz swoje myśli i uczucia. Zawsze wierzyłem, że jest po prostu utalentowaną osobą, która nigdy nie doświadczyła żadnego trudnego dnia. Jakże się myliłem… Każdy ma swoje zmagania, których świat nie widzi… Byłam tak zajęta swoimi problemami, że nie dostrzegałam jego. Pragnę z nim więcej rozmawiać i zobaczyć, co kryje się pod tymi spokojnymi wodami, usłyszeć, jak mówi swobodnie i otwarcie… A może i ja będę mogła obnażyć przed nim swoją duszę i podzielić się z nim demonami, które mnie nękały przez te wszystkie lata.”


Ten wpis zapewnia bardzo przejmujący wgląd w Legenda Zeldygłównego bohatera, a przynajmniej jego iteracji. WOTLink jest wyjątkowy w całej serii, ponieważ cała powaga potencjalnego losu Hyrule jest z góry jasna – Calamity Ganon powraca i musi chronić księżniczkę, aby mogła powstrzymać Drugą Wielką Katastrofę – zamiast nagle zostać zmuszonym do rozliczenia się z swoje przeznaczenie, podobnie jak jego poprzednicy. Link jest, co zrozumiałe, powściągliwy w obliczu swoich obowiązkówale nawet ten wpis w dzienniku ujawnia błędne postrzeganie Linka jako cichego bohatera.

Ale ponieważ Zelda to seria antologiczna, różne wpisy wyjaśniają milczenie Linka na różne sposoby. W tym celu pojawił się najnowszy tytuł skupiony na Zeldie Echa Mądrości oferuje zupełnie inne wyjaśnienie. W nim Hyrule jest w niebezpieczeństwie z powodu serii pęknięć – dziur w samej strukturze rzeczywistości – otwierających się na całym świecie. Wielu wpadło, a NPC w Suthorn Village wyjaśnia, że ​​każdy, kto to zrobi, wraca z „coś straciłDla Linka był to jego głos; jako dziecko popadł w rozłam i wrócił fizycznie nie mogąc mówić.


Po prostu nie zawsze Go słyszymy

Link próbuje wyciągnąć Mistrzowski Miecz w Breath of the Wild.

Chociaż Link nigdy nie wypowiadał się werbalnie w Zelda gra (z wyjątkiem okazjonalnych wtrąceń podczas rzucania lub ataku), nie jest on oniemiały we wszechświeciei nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w Oddech Dzikiego I Łzy Królestwa. W obu grach Link często rozmawia z NPC-ami, zarówno poprzez opcje dialogowe wybrane przez gracza, jak i za pomocą ukrytej mowy – zwykle gestykulując, gdy ekran staje się czarny. Chociaż jest to szczególnie widoczne w WOT I TOTK, Link zajął tę przestrzeń jako pozbawiony głosu, ale nie cichy bohater na wskroś Legenda Zeldy.


I Link jest wyrażany w co najmniej kilku Zelda głoska bezdźwięcznachoć zwykle nie cieszyła się wielkim uznaniem. Grał go Jonathan Potts w kreskówce telewizyjnej z 1989 r. oraz Jeffrey Rath w niesławnej duologii CD-i, Oblicza zła I Różdżka Gamelona. Rzadko sugeruje się, że Link jest kanonicznie milczący – częściej jest to człowiek mający niewiele słów, któremu po prostu nie mówi się głośno, aby gracze mogli rzutować na niego swoją osobowość.

Link i Zelda W Zelda Echoes Of Wisdom z inną postacią
Niestandardowy obraz autorstwa Katariny Cimbaljevic

Z akcją na żywo Zelda film podobno w drodze, franczyza potrzebuje teraz bardziej niż kiedykolwiek podjęcia decyzji w sprawie ciągłego milczenia Linka. Filmy z niemymi bohaterami nie są niczym niezwykłym; brak dialogów może być dość poruszający i sugerować większy wybór atmosfery. Przeważnie milczący bohaterowie sprawdzają się równie dobrze w Dobry, zły i brzydki tak jak to robią w Wall-Epod warunkiem, że w inny sposób rekompensują swój względny spokój.


Link może milczeć podczas akcji na żywo Zelda film, ale dobry casting jest kluczowy. Ktokolwiek skończy grając w cichego Linka, będzie musiał wykazać się niesamowitą ekspresją samą twarzą i ciałem. To stworzyłoby interesującą, choć wymagającą rolę dla odpowiedniego aktora. The Zelda film musiałby także w większym stopniu opierać się na wizualnej narracji, z oszałamiającymi widokami na bujną zieleń Hyrule i złowieszcze lochy, aby utrzymać wciągającą atmosferę podczas długich okresów ciszy.

Bohater serii zawsze był kimś w rodzaju zastępcy gracza, szczególnie na początku Zelda zawody sportowe. Choć przyznanie Linkowi głosu umożliwiłoby lepszą charakterystykę, zadałoby to poważny cios podejmowanym przez serię próbom wciągnięcia gracza do gry i postawienia go w sytuacji bohatera Hyrule. Legenda Zeldy: Breath of the Wild może być pierwszą grą z serii, która wyjaśnia spokój Linka, ale ta wersja kultowej postaci w dużej mierze nie różni się od poprzednich Linków.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj