Strona główna Rozrywka Szef FX John Landgraf o „ekscytującej” nocy Emmy za „Shōgun” i „The...

Szef FX John Landgraf o „ekscytującej” nocy Emmy za „Shōgun” i „The Bear”

24
0


Jan Landgrave mówi, że w branży telewizyjnej wciąż istnieje „magia”, o czym świadczą tacy aktorzy jak Niedźwiedź’S Liza Colón-Zayas pokonała Carol Burnett i Meryl Streep wygrać swoją pierwszą Emmy Lub Szogun zdobywając najważniejsze nagrody.

To był fantastyczny wieczór dla obojga Efekty specjalne i Walt Disney Firma, która pobił szereg rekordów na tegorocznej gali rozdania nagród Emmy.

Stacja FX zdobyła 36 nagród Primetime Emmy i Creative Arts Awards – najwięcej w swojej historii – a Disney zgarnął 60 nagród, bijąc tym samym poprzednie rekordy ustanowione przez CBS i Netflix.

Szogun zgarnął nagrodę za najlepszy serial dramatyczny, a gwiazdy Anna Sawai i Hiroyuki Sanada zgarnęły najważniejsze nagrody za grę aktorską w serialu dramatycznym, podczas gdy Niedźwiedź zdobył zwycięstwa dla Jeremy Allen Biały, Liza Colon-Zayas, Czarny mech-Bachrach a także Chris Storer za reżyserię i Fargo Lamorne Morris pokonał takich aktorów jak Robert Downey Jr. i Jonathan Bailey w kategorii „Wybitny aktor drugoplanowy w serialu limitowanym lub antologicznym albo filmie”.

Landgraf rozmawiał z Deadline o zwycięstwach i podzielił się aktualizacjami na temat przyszłości Szogunktóry obecnie przygotowuje się do swojego drugiego sezonu, Niedźwiedź, którego czwarty sezon będzie gotowy w czerwcu przyszłego roku, a w przygotowaniu są również nowe projekty.

TERMIN OSTATECZNY: Jak się czujesz po wczorajszych osiągnięciach?

JOHN LANDGRAVE: Po prostu świetnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę szerokość i głębię nominacji oraz wygrane w tak wielu różnych dziedzinach i gatunkach. Myślę, że policzyliśmy 297 osób, które były związane z 93 nominacjami. Myślisz o tych 300 osobach i jakości ich pracy oraz o tym, co dla nich znaczyło to uznanie. A potem, dla mnie, oglądanie ludzi wygrywających po raz pierwszy lub wygrywających niespodziewanie jest zawsze tak ekscytujące, jak wygrana Hiro Sanady lub czy myślałem, że Liza Colón-Zayas ma szansę wygrać tę nagrodę przeciwko Carol Burnett i Meryl Streep, lub czy Lamorne Morris byłaby jedyną osobą, która wygrałaby Emmy za Fargo Sezon 5. To ekscytujące, gdy widzisz takie rzeczy. To naprawdę ekscytujące, ponieważ to są niesamowicie utalentowani ludzie i uwielbiałem patrzeć, jak dostają swój moment w słońcu.

TERMIN OSTATECZNY: Czy uważasz, że te nagrody są ważne?

LANDGRAF: Robię to od 35 lat i o ile wiem, nie mam kontroli nad tym, co zostanie nominowane, a co nie, co wygra, a co nie. Jedyny wpływ, jaki mamy tutaj, to to, z kim współpracujemy, jak z nimi współpracujemy, jak dobrze ich wspieramy, rzucamy im wyzwania, zapewniamy im zasoby. Oczywiście ciężko pracujemy nad marketingiem i reklamą oraz nad wszystkim, co musimy zrobić, aby dystrybuować program, aby był widoczny i aby historia programu i ludzi, którzy się tam pojawili, była dostępna. Ale tak naprawdę na co masz jakikolwiek wpływ, to sama praca, prawda? Szczerze mówiąc, to na to poświęcasz swój czas. Nie spędzasz czasu w tych pracach na rozdaniach nagród i zbieraniu i polerowaniu nagród, spędzasz cały swój czas myśląc o kreatywnych ludziach i pracując z kreatywnymi ludźmi i próbując znaleźć najlepszy sposób na wsparcie kreatywnych ludzi. To jest codzienna praca i jest ona niezwykle satysfakcjonująca, gdy widzisz ludzi docenianych za jakość tego, co zrobili, to jest ekscytująca część.

TERMIN OSTATECZNY: Już przed wręczeniem nagród pobiłeś rekordy, ale przez ostatnie 10 lat przełączaliśmy się między HBO i Netflixem, więc liczba nagród musiała być niesamowicie satysfakcjonująca.

LANDGRAF: To było satysfakcjonujące, ponieważ FX ciężko pracowało, aby promować doskonałość w telewizji przez 22 lata. Jest wiele rzeczy, które zrobiliśmy w tym czasie lub wspieraliśmy, z których jestem naprawdę bardzo, bardzo dumny. Dla mnie jest też poczucie, że każdy, kto pracował nad tą marką, w tym studiu, nad tymi programami, aż do Michaela Chiklisa i Ryana Murphy’ego w Podcięcie/podciągnięcie i Zawsze słonecznie w Filadelfii chłopaki, kto był pierwszą rzeczą, jaką zrobiła FX Productions, albo Uratuj mnie z Peterem Tolanem i Denisem Learym. Wszyscy w firmie mamy w pewnym sensie udział w tym, co ona zabrała.

Dla mnie było to wyjątkowo słodkie, że wydarzyło się to w kontekście całkowitego pobicia rekordu wszech czasów przez The Walt Disney Company, prawda? W 78 latach Emmy, a rekord wszech czasów, który był remisem, wynosił 44, a The Walt Disney Company wygrało 60. Gdy jakiś rodzaj wydarzenia konkurencyjnego odbywa się przez 78 lat, zazwyczaj, jeśli podmiot pobije rekord, nie pobije go o 35. Jeśli pomyślisz o tym, jaki procent wszystkich kwalifikujących się programów CBS wyprodukował w 1974 roku, nie sądzę, żeby to się aż tak bardzo różniło od tego, co zrobił Disney. To warte debaty, ale myślę, że to uczciwe porównanie. Z mojego punktu widzenia wierzę w ideę firmy, która zorganizowała się poprzez marki, które wszystkie przyczyniają się do usługi przesyłania strumieniowego, w tym przypadku są to Hulu i Disney+, które są coraz bardziej zjednoczone. Mam na myśli to, że Amazon ma grupę komediową, grupę filmową, grupę filmów gatunkowych i grupę dramatu, a Netflix ma grupę dramatu prestiżowego, tak się organizują. Osobiście podoba mi się sposób, w jaki Disney się zorganizował. Musiał przejąć wiele podmiotów, takich jak FX i 20th Century Television, 20th Century Film i National Geographic, aby tam dotrzeć, ale podoba mi się sposób, w jaki się zorganizował, ponieważ po prostu uważam, że marki lub podmioty o ludzkiej skali, które mimo wszystko mają pewien poziom autorytetu i autonomii nad tym, co robią, nie są dla mnie zaskakujące, że przyniosły taki wynik, ponieważ uważam, że jest to lepszy sposób na osiągnięcie wolumenu, jakiego wymaga streaming.

John Landgraf, Anna Sawai, Hiroyuki Sanada i Dana Walden (Zdjęcie: Alberto Rodriguez/Getty Images)

TERMIN OSTATECZNY: Mówiąc o Disneyu, nie byłbyś w stanie tego zrobić Szogunwysokobudżetowy program, który w dużej mierze nie był po angielsku, więc musiało to być niesamowicie satysfakcjonujące, prawda?

LANDGRAF:Jedną rzeczą, którą mogę powiedzieć jako komplement dla Netflixa, jest to, że uczynili oni biznes telewizyjny bardziej globalnym i przenieśli amerykańską ofertę programową na rynki globalne, ale przenieśli też globalną ofertę programową na rynki amerykańskie. Szogun jest przykładem programu, którego nie zrobiłbyś dla amerykańskiej podstawowej sieci kablowej. Co zrobiłbyś dla globalnej usługi streamingowej. Czy zrobiliśmy to częściowo dla FX? Jasne. To program FX, ale zrobiliśmy to dla Hulu i Disney+, dlatego podjęliśmy ryzyko i dlatego wydaliśmy pieniądze i dlatego to zrobiliśmy. Fakt, że zadziałało to dla partnera dystrybucyjnego, jest absolutnie konieczny, ponieważ nie moglibyśmy za to zapłacić z podstawowej reklamy sieci kablowej i opłat partnerskich.

TERMIN OSTATECZNY: Czy uważasz, że wygrana Szogun mówi cokolwiek o tym, gdzie obecnie znajduje się branża telewizyjna? Richard Gadd zauważył, że podejmowanie ryzyka się opłaca.

LANDGRAF: Naprawdę doceniam to, co Richard miał do powiedzenia. Doceniam fakt, że wiesz, że Mały renifer I Szogun były bardzo różne, charakterystyczne od wszystkich innych programów, które powstały w tym roku w ich kategorii. Nie chcę sugerować, że Ripley nie jest charakterystyczny, ponieważ jest, lub Fargo nie jest charakterystyczny, ponieważ jest, lub Fallout, ale nie nazwałbyś tego.

TERMIN OSTATECZNY: Jaki jest oficjalny status drugiego sezonu? Szogun? Czy oficjalnie dostał zielone światło? Rozumiem, że scenarzyści już działają. Gdzie teraz jesteście?

LANDGRAF: Ruszamy do przodu. Scenariusze napływają, konspekty napływają, próbujemy ustalić, gdzie będziemy kręcić, czy będziemy kręcić dokładnie w ten sam sposób i w tym samym miejscu, co wcześniej, czy też wprowadzimy jakieś zmiany.

TERMIN OSTATECZNY: Hiro wspomniał, że ma nadzieję nakręcić część filmu w Japonii.

LANDGRAF: Zawsze chciałem kręcić w Japonii. Bardzo staraliśmy się wymyślić, jak nakręcić ten program w Japonii. To skomplikowane, ponieważ skala bazy scenicznej i skala możliwości produkcyjnych są tam po prostu trochę inne. Mieliśmy problem z dopasowaniem lokalizacji i skali tego, co jesteśmy w stanie tam osiągnąć, do skali ambicji programu. Niestety, w średniowiecznej Japonii zamki nie istnieją w swojej poprzedniej formie, a szczerze mówiąc, gdyby były, i tak nie można by tam kręcić.

TERMIN OSTATECZNY: Czy myślisz o nakręceniu Sezonów 2 i 3 razem? Czy nakręciłbyś je jeden po drugim?

LANDGRAF: Nie, to są oddzielne narracje. Wszystkie są częścią jednej ciągłej narracji, z, z ciągłymi postaciami, ale to są oddzielne narracje. Nie wiem, czy jesteśmy pewni, że będą trzy sezony, ale patrząc naprawdę na postacie w historii, która jest tutaj przedstawiona, choć w fikcyjny sposób, nadal wydaje nam się, że trzy sezony to odpowiednia liczba, aby naprawdę oddać jej sprawiedliwość.

Ten Niedźwiedź Liza Colón-Zayas (zdjęcie: Kevin Mazur/Getty Images)

TERMIN OSTATECZNY: Przechodząc do Niedźwiedźten program pobił swój własny rekord Emmy. Wielu z nas spodziewało się, że wygra Jeremy Allen White, ale jak się czujesz, gdy wygrywa ktoś taki jak Liza Colón-Zayas, która nie była faworytką?

LANDGRAF: To najlepsze. Uwielbiam Lizę. Po prostu uważam, że jest niezwykła. Mogę od razu pomyśleć, że Carol Burnett jest jedną z największych komiczek w historii tego medium, a Meryl Streep jest największą aktorką swojego pokolenia i jednocześnie uwierzyć, że są absolutnie genialni artyści, którzy nigdy nie mieli okazji pokazać Ameryce i widzom telewizyjnym, co potrafią, w sytuacji, w której mogą być zauważeni i dostać swoje kwiaty. To dla mnie ekscytujące. Liza jest w pobliżu, gra od bardzo, bardzo dawna. Myślę, że jedną z moich ulubionych rzeczy w tym biznesie jest po prostu oglądanie ludzi pokazujących, co potrafią w sposób, którego nie znaliśmy, to zaskakujące. Wszyscy ci aktorzy na Szogun były zaskakujące, ponieważ nigdy nie widziałem nikogo oprócz Hiro robiącego cokolwiek choć trochę porównywalnego, i nigdy nie widziałem Hiro w centrum wielkiego, epickiego show telewizyjnego. To jest to, co kocham najbardziej, to właśnie tam myślę, że w tym biznesie wciąż jest magia.

TERMIN OSTATECZNY: Biorąc pod uwagę liczbę wygranych, nie można być zbyt rozczarowanym, że Niedźwiedź nie wygrała głównej nagrody komediowej, prawda?

LANDGRAF: Nie. Uważam, że Emmy są zawsze nieprzewidywalne. Zawsze takie były i zawsze takie będą. Co byś powiedział, gdyby z tej obsady Fargo – Jon Hamm, Jennifer Jason Leigh, Juno Temple itd. – że tylko Lamorne Morris wygra? To właśnie czyni to interesującym, nigdy nie wiadomo na pewno.

TERMIN OSTATECZNY: Czy jest jakaś sugestia, że ​​rozmowa na temat Niedźwiedź czy to, że nie był komedią, przeszkodziło w tym zwycięstwie?

LANDGRAF: Nie wiem, naprawdę nie wiem. Jestem w tym od dłuższego czasu i nie mogę ci powiedzieć. Nigdy nie audytowałem głosów, więc nie wiem, co nimi kieruje. Mogę wymyślić wiele różnych teorii i nadal nie wiem, która z nich jest prawdziwa.

TERMIN OSTATECZNY: Nakręciliście część Sezonu 4, ale go nie skończyliście, czy tak? Czy będzie gotowy do emisji w tym samym czasie w przyszłym roku?

LANDGRAF: Będzie. Skończyliśmy większość. Nie skończyliśmy wszystkiego, ale skończyliśmy większość i będzie gotowe o tej samej porze w przyszłym roku.

TERMIN OSTATECZNY: Zakładam, że nie wiesz, czy to będzie sezon finałowy. Zawsze mówiłeś, że to zależy od Chrisa Storera.

LANDGRAF: Dokładny.

TERMIN OSTATECZNY: Kiedy ostatnio rozmawialiśmy, w lutym, powiedziałeś, że „pocisz się jak świnia” szukając nowych projektów. Czy teraz czujesz się lepiej?

LANDGRAF: Tak. Jestem naprawdę zadowolony z kilku rzeczy, nad którymi już jesteśmy w trakcie, i jestem podekscytowany kilkoma projektami, które są w trakcie opracowywania. Nie zdecydowaliśmy jeszcze, jakie będą kolejne pilotaże, ale myślę, że mamy kilku doskonałych kandydatów.

TERMIN OSTATECZNY: Czy podjąłeś już jakieś decyzje? Wrażliwy rodzaj od Sterlina Harjo i Pokaz podglądania piloci?
LANDGRAF:Nie poszliśmy dalej Pokaz podglądania.

TERMIN OSTATECZNY: Czy myślałeś o przyszłorocznych Emmy? Będziesz mieć kolejny sezon Niedźwiedź i masz takie programy jak Obcy, amerykańska historia sportowa I Nie mów nic.

LANDGRAF: Nie, po prostu staramy się zrobić najlepszą telewizję, jaką możemy, i nie masz pojęcia, jaka będzie konkurencja. W każdej innej limitowanej serii było kilka naprawdę mocnych nazwisk, oprócz Mały renifer, prawda? Jonah Nolan i Lisa Joy i Noah Hawley i Steve Zaillian więc kto by to przewidział. Po prostu nie wiesz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj